Digital University – III edycja

 

21.10.2016    – What the future economy – cyfrowa gospodarka, Nowe modele biznesowe, Sharing economy

02.12.2016   – New marketing, Innowacje w komunikacji

27.01.2017   - Nowe technologie w HR

31.03.2017  – Zmiana pokoleniowa, Millenialsi, Pokolenie Z

08.06.2017  – IoT, Blockchain, Ethereum

09.06.2017 – Infosecurity

DU

Miejsce: Szkoła Głowna Handlowa,

Adres: Al.Niepodległości 128, Budynek C, Aula I

Termin: 17.06.2016 (piątek)

Temat: Design Thinking*

 

Design Thinking – metodologia myślenia projektowego w oparciu o Stanfordski Instytut Designu. To identyfikacja oraz zrozumienie potrzeb ludzkich w projektowaniu, wdrażaniu nowatorskich produktów, innowacyjnych technologii, usług, strategii, procesów, programów edukacyjnych, modeli biznesowych.

Design Thinking to również wsparcie rozwoju innowacji oraz budowa interdyscyplinarnych zespołów wewnątrz organizacji.

Celem zjazdu jest pokazanie biznesowych oraz społecznych przykładów zastosowania metodologii Design Thinking.

 

09:30 – 10:30 Design Thinking: 30 lat później
Prof. Piotr Płoszajski Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w SGH

10:30 – 11:10 Customer First
Katarzyna Sołowska – Cieślik, Technical Supervisor, R&D 3M

11:10 – 12:00 Design thinking vs cyfrowa generacja – jak przywrócone poczucie sprawczości otwiera drzwi wzrostu
Piotr Szymański, Design Thinking Mentor, współtwórca Shopa Design Thinking Workspace, Stypendysta Google Summer of Code 2005, stażysta Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda

12:00 – 12:40 Design thinking in Skanska – business example
Renata Nowakowska, Menadżer ds. Innowacji Skanska Property Poland

12:40 – 13:15 Przerwa

13:15 – 14:15 Panel dyskusyjny
Katarzyna Walczyk, Prezes Stowarzyszenia Top500 Innovators, Z-ca Dyrektora w Krajowym Punkcie Kontaktowym Programów Badawczych UE. Absolwentka Programu Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda. Stażystka w Komisji Europejskiej
Radosław Ratajczak, Pomysłodawca i współtwórca koncepcji SHOPY. Ekspert design thinking i wielki fan metodologii jako metody tworzenia innowacji. Absolwent Programu Top 500 Innovators – stażu na Uniwersytecie Stanforda
Bogna Świątkowska, Prezes Fundacji Bęc Zmiana
Wiesław Kotecki, Współzałożyciel i Prezes Uselab

14:15 – 15:00 Experience economy czyli nowa rola designu
Wiesław Kotecki, Współzałożyciel i Wiceprezes Uselab. Jeden z wiodących specjalistów UX w regionie CEE, strateg i konsultant.Doradca strategiczny w zespole ekspertów przy kancelarii Prezesa Rady ministrów. Wykładowca akademicki, miedzy innymi w Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie SWPS, Collegium Civitas i innych

15:00 – 15:35 Bogna Świątkowska, Prezes Fundacji Bęc Zmiana

 

*poszczególne punkty agendy mogą ulec zmianie

POWERED 01

DU.11.2

 

Miejsce: Szkoła Głowna Handlowa,

Adres: Al.Niepodległości 128, Budynek C, Aula I

Termin: 03.06.2016 (piątek)

Temat: Think Like a Startup

 

03.06.2016 (piątek)

09:30 – 10:30     Think like a Startup

dr Andrzej Kuśmierz, WAW.ac, Katedra Strategii Akademia Leona Koźmińskiego

10:30 – 11:15    „VC investment focus” czyli na co zwracają uwagę inwestorzy typu VC

Piotr Pietrzak, Członek zarządu funduszu zalążkowego StartVenture@Poland

11:15 – 11:45    Ecosystem startupowy

Rafał Plutecki, Head of Campus Warsaw

11:45 – 12:15    Izraelskie  „DNA  PRZEDSIĘBIORCZOŚCI„ i przepis na startupowy sukces

Ewa Abel, Giza Polish Ventures

12:15 – 12:45    Przerwa

12:45 – 13:15    Start-up czy korporacja – komu opłaca się współpraca?

Michał Dżoga,  Corporate & Government Director, Europe Region at Intel Corporation

13:15 – 13:45    Polskie startupy w Dolinie Krzemowej

Marta Zucker , autorka książek

13:45 – 14:00    Startup z impaktem społecznym – czy praca nad pozytywną zmianą społeczną może być skalowalnym i dochodowym biznesem?

Agnieszka Osytek, Migam.pl

14:00 – 14:45    Sebastian Grabowski, Dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego Orange Polska

Jakie są cele programu Digital University?

Celem programu Digital University jest wszechstronne przygotowanie liderów firm i instytucji do przeprowadzenia zmiany w swoich organizacjach. Program został zaplanowany tak, aby połączyć operacyjny know- how, studia najlepszych pionierskich przypadków, praktykę liderów branży oraz akademików tej dziedziny. Unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia pozwoli uczestnikom Programu z powodzeniem wprowadzić swojąfirmę/instytucję w świat nowych technologii umożliwiając dynamiczny rozwój.

Do kogo skierowany jest program?

Przedstawiciele biznesowi z działów nietechnicznych,
Szefowie sprzedaży i marketingu,
Przedstawiciele instytucji publicznych i organizacji pozarządowych,
Pracownicy naukowi kierunków biznesowych na wyższych uczelniach,
Reprezentanci start up’ów

Formy edukacyjne:

Harvard Business School case studies,
przykłady polskich i zagranicznych wdrożeń,
warsztaty z praktykami,
sesje z zaproszonymi do Polski wybitnymi ekspertami Google, IBM, SAP,CISCO na temat rozwiązań przyszłości.

Dlaczego jest to wyjątkowy program?

Po raz pierwszy w Polsce zaprojektowaliśmy program w całości dedykowany nowym technologiom,
Baza wykładowców, m.in. z Harvard Business School, posiadających kompetencje do prowadzenia zajęć w zakresie przedmiotów związanych z transformacją cyfrową, strategią opartą o innowacje oraz zarządzaniem zmianą mającą w sobie istotny komponent rewolucji opartej o rozwój nowych technologii,
Nauka metodą case study, wprowadzona przez Harvard Business School pozwala na rozwój każdego uczestnika. Student analizuje tekst case study poszukując analogii między sytuacją opisywaną i jego własną. Gdy je znajdzie, przygląda się zależnościom przyczynowo skutkowym, logice tekstu, adekwatności argumentów do sytuacji i ich wzajemnym relacjom.

Patronaty:

Szkoła Główna Handlowa             Ministerstwo Cyfryzacji   PARP

 

Partner Programu Digital University:

 

RWE_UK_Logo_4C_P_M

Partnerzy merytoryczni:

top500_logo       Shopa-Logo-Portr-No-Tg

Partnerzy:

   IBM     GOOGLE     MicrosoftMistrzowie KodowaniaInfovide-Matrix     Warszawa PrzedsiębiorczaUniwersytet SWPS180heartbeats + JUNG v. MATT Humanites                Kongres Kobiet        logo        Tataj Innovation

Technologia w Spódnicy      Vital Voices Poland      InternestIvy Poland  Lewiatan  GrowUpStartUp          PNSA    Headlines       Project Syndicate         ELKA  Time4Mobi

 

Partnerzy medialni:

Obraz1     ThinkTank Logo wektor     ITWIZ     BRIEF          Komputer Świat     logo_PRoto_granat