DU

Miejsce: Szkoła Głowna Handlowa,

Adres: Al.Niepodległości 128, Budynek C, Aula I

Termin: 03.06.2016 (piątek)

Temat: Think like a Startup*

 

 

09:30 – 10:30 Think like a startup
dr Andrzej Kuśmierz, Katedra Strategii, Akademia Leona Koźmińskiego

10:30 – 11:00 TBC
Stefan Batory, Matematyk, innowator, twórca start-upów iTaxi i Booksy

11:00 – 11:30 Ecosystem startupowy
Rafał Plutecki, Head of Campus Warsaw

11:30 – 12:00 Izraelskie „DNA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI„ i przepis na startupowy sukces
Ewa Abel, Giza Polish Ventures

12:00 – 12:45 Przerwa

12:45 – 13:15 Start-up czy korporacja – komu opłaca się współpraca?
Michał Dżoga, Corporate & Government Director, Europe Region at Intel Corporation

13:15 – 13:45 Polskie startupy w Dolinie Krzemowej
Marta Zucker, autorka książek

13:45 – 14:o0 Startup z impaktem społecznym – czy praca nad pozytywną zmianą społeczną może być skalowalnym i dochodowym biznesem?
Agnieszka Osytek, Global Manager, Migam

14:00 – 14:30 Co to znaczy kultura startupowa w organizacji?
Alior Bank

14:30 – 15:00 Orange Fab

 

*poszczególne punkty agendy mogą ulec zmianie

POWERED 01

 

 

 

 

WYKŁADOWCY

DU

Miejsce: Szkoła Głowna Handlowa,

Adres: Al.Niepodległości 128, Budynek C, Aula I

Termin: 17.06.2016 (piątek)

Temat: Design Thinking*

 

Design Thinking jako proces łączący w sobie innowacyjność i kreatywność a jednocześnie skupiający się na potrzebach przyszłych użytkowników.
Design Thinking jako wsparcie w rozwoju innowacji oraz budowy interdyscyplinarnych zespołów wewnątrz organizacji.
Design Thinking to projektowanie, wdrażanie nowatorskich i niestandardowych rozwiązań w postaci nowych produktów, innowacyjnych technologii, usług, strategii, procesów, programów edukacyjnych, a nawet modeli biznesowych.

 

09:30 – 10:30 Wykład wprowadzający
Prof. Piotr Płoszajski Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w SGH

10:30 – 11:10 Cezary Iwan, Fundacja Idea Tank

11:10 – 11:50 Renata Nowakowska, Skanska (TBC)

11:50 – 12:30 Piotr Szymański, Politechnika Wrocławska

12:30 – 13:15 Przerwa

13:15 – 14:15 Panel dyskusyjny
Katarzyna Walczyk, Prezes Stowarzyszenia TOP 500 Innovators
Radosław Ratajczak, Polishopa
Piotr Szymański, Politechnika Wrocławska
Wiesław Kotecki, Uselab

14:15 – 15:00 Wiesław Kotecki, Uselab

15:00 – 15:40 Bogna Świątkowska, Prezes Fundacji Bęc Zmiana

 

 

*poszczególne punkty agendy mogą ulec zmianie

POWERED 01

Wykładowcy

Jakie są cele programu Digital University?

Celem programu Digital University jest wszechstronne przygotowanie liderów firm i instytucji do przeprowadzenia zmiany w swoich organizacjach. Program został zaplanowany tak, aby połączyć operacyjny know- how, studia najlepszych pionierskich przypadków, praktykę liderów branży oraz akademików tej dziedziny. Unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia pozwoli uczestnikom Programu z powodzeniem wprowadzić swojąfirmę/instytucję w świat nowych technologii umożliwiając dynamiczny rozwój.

Do kogo skierowany jest program?

Przedstawiciele biznesowi z działów nietechnicznych,
Szefowie sprzedaży i marketingu,
Przedstawiciele instytucji publicznych i organizacji pozarządowych,
Pracownicy naukowi kierunków biznesowych na wyższych uczelniach,
Reprezentanci start up’ów

Formy edukacyjne:

Harvard Business School case studies,
przykłady polskich i zagranicznych wdrożeń,
warsztaty z praktykami,
sesje z zaproszonymi do Polski wybitnymi ekspertami Google, IBM, SAP,CISCO na temat rozwiązań przyszłości.

Dlaczego jest to wyjątkowy program?

Po raz pierwszy w Polsce zaprojektowaliśmy program w całości dedykowany nowym technologiom,
Baza wykładowców, m.in. z Harvard Business School, posiadających kompetencje do prowadzenia zajęć w zakresie przedmiotów związanych z transformacją cyfrową, strategią opartą o innowacje oraz zarządzaniem zmianą mającą w sobie istotny komponent rewolucji opartej o rozwój nowych technologii,
Nauka metodą case study, wprowadzona przez Harvard Business School pozwala na rozwój każdego uczestnika. Student analizuje tekst case study poszukując analogii między sytuacją opisywaną i jego własną. Gdy je znajdzie, przygląda się zależnościom przyczynowo skutkowym, logice tekstu, adekwatności argumentów do sytuacji i ich wzajemnym relacjom.

Patronaty:

Szkoła Główna Handlowa             Ministerstwo Cyfryzacji   PARP

 

Partner Programu Digital University:

RWE_UK_Logo_4C_P_M

 

Partnerzy:

   IBM     GOOGLE     MicrosoftMistrzowie KodowaniaInfovide-Matrix     Warszawa PrzedsiębiorczaUniwersytet SWPS180heartbeats + JUNG v. MATT Humanites                Kongres Kobiet        logo        Tataj Innovation

Technologia w Spódnicy      Vital Voices Poland      InternestIvy Poland  Lewiatan  GrowUpStartUp          PNSA    Headlines       Project Syndicate         ELKA  Time4Mobi

 

Partnerzy medialni:

ThinkTank Logo wektor     ITWIZ     BRIEF          Komputer Świat     logo_PRoto_granat