Ubrania reklamowe na jesień. Czy to dobry pomysł?

Współcześnie realizowane kampanie reklamowe starają się dotrzeć do odbiorców na różne sposoby, korzystając przy tym z wielu kanałów. Niezwykłą pozycję przez lata miały reklamy w mediach tradycyjnych, które dziś nieco ustępują pola nowoczesnym środkom masowego przekazu dostępnym przez internet. Wielką siłę mają media społecznościowe. Wciąż jednak sporą skuteczność mogą przynosić gadżety reklamowe. Koszulki, bluzy z haftem, czapki – to wszystko może stworzyć dobry klimat wokół firmy i sprawić, że marka zostanie trwale zapamiętana przez odbiorcę. A to jeden z celów niemal wszystkich kampanii reklamowych. Czy jednak w takich przypadkach skuteczne okażą się polary robocze bądź inne jesienne ubrania?

Odzież reklamowa – dlaczego warto na nią stawiać?

Które prezenty bardziej zapadają nam w pamięć – te oryginalne, ale leżące cały rok na dnie szafy, czy te, z których korzystamy na co dzień? Dużo częściej będziemy wspominać osobę, która nas obdarowała, jeśli regularnie zerkamy i używamy podarowanego przez nią przedmiotu. Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. Jeżeli posiadają walory użytkowe – a tak jest przecież z ubraniami – będą budować pozytywne skojarzenia z marką. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm wertuje ofertę Malfini, Gildan czy innych producentów odzieży reklamowej.

Jeśli osoba, która otrzyma ubranie reklamowe, będzie często ją nosić, zwiększy się też szansa na rozbudowanie rozpoznawalności marki o osoby, które spotka na swojej drodze. By jednak odzież faktycznie okazała się praktyczna, musi spełniać kilka cech. Wyróżniać powinna ją wysoka jakość – wtedy chętniej po nią sięgamy i będzie dłużej nam służyć. Grafika z reklamą czy logotypem przedsiębiorstwa nie może być też zbyt duża, bo nikt nie chce robić z siebie tablicy ogłoszeniowej. Dodatkowym walorem będzie ciekawy krój i kolorystyka.

Jakie rodzaje ubrań najlepiej nadają się na jesienną reklamę?

Wśród odzieżowych gadżetów królują lekkie ubrania, przewidziane do noszenia przy wysokich temperaturach. Tak jest z koszulkami czy czapkami z daszkiem. Wyróżnia je niska cena, można więc obdarować dużą liczbę potencjalnych klientów niewielkim kosztem. Gdy jednak przychodzi jesień, przestają być przydatne. Nawet jeśli bowiem ktoś założy koszulkę, zniknie ona pod kolejnymi warstwami ubrań.

Dlatego jesienią trzeba postawić na nieco bardziej rozbudowane elementy odzieży. Wiąże się to z wyższą ceną, jednak wysiłek finansowy może się opłacić. Włączając do oferty swoich gadżetów reklamowych takie solidne ubrania można bowiem sprawić, że będą one w użytku przez kilka sezonów.

Najbardziej popularne wśród jesiennych ubrań reklamowych są różnego rodzaju polary. Niektóre przybierają formę zbliżoną do klasycznej kurtki, innym bliżej do bluzy. Wszystko zależy od kroju. Polar często bywa używany w nieformalnych sytuacjach, niektóre osoby zakładają go do pracy. Jeśli będzie wygodny i ciepły, nawet dyskretne logo reklamodawcy nikogo do niego nie zniechęci.

Droższe będą lekkie, jesienne kurtki. Najlepiej sprawdzają się softshelle, czyli kurtki dobrze chroniące przed wiatrem. Prosty krój często nadaje im znamiona elegancji. Jeśli w dodatku są wyposażone w membranę, będą chronić przed deszczem, a zarazem zabezpieczać przed nadmiernym poceniem się w trakcie marszu czy wysiłku fizycznego.

Ciekawym jesiennym rozwiązaniem będą także bezrękawniki. To świetny pomysł na wrześniowe czy październikowe dni, w których temperatura często się zmienia. Bezrękawnik można szybko zarzucić na ramiona i zapewnić sobie dodatkowe ocieplenie. A umieszczona na jego przedzie reklama zapewni, że sponsor bezrękawnika z pewnością zostanie dostrzeżony. Niektórzy korzystają także z cienkich bezrękawników w czasie jesiennych treningów biegowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *